Якщо ви маєте додаткові запитання – заповніть контактну форму і ми зателефонуємо вам. Або зв’яжіться з нами за номером +38 (096) 617 77 70, напишіть у Viber +38 (096) 611 83 11.
Часті питання
Як оплатити замовлення?
Готівка (тільки для самовивозу з м. Шепетівка, вул. Староконстянтинівське шосе 2В).
Оплата на карту Приват Банк: після оформлення замовлення на сайті ви отримаєте лист з номером картки.
Після оплати просимо повідомити нас повідомленням у Viber за номером +38 (096) 611 83 11.
Оплата онлайн (LiqPay): після оформлення замовлення ви автоматично потрапляєте на сторінку оплати через систему LiqPay.
Які варіанти та терміни доставки?
Відправка замовлень здійснюється щоденно з понеділка по п’ятницю.
У період перед святами графік відправок може бути змінено.
Ви можете обрати один із способів доставки:
- Самовивіз: з понеділка по п’ятницю, 9:00-18:00, м. Шепетівка, Староконстянтинівське шосе, 2В.
Якщо ви обрали самовивіз, попередньо зателефонуйте або напишіть нам. Ми підготуємо замовлення на зручний для вас час. - Нова Пошта:
кур’єрська та у відділення
терміни доставки – 1-4 дні (ми можемо прорахувати час доставки на сайті Нової Пошти);
вартість доставки – за тарифами перевізника. - Кур’єрська доставка по м. Шепетівка – 45 грн.
Чи можу я сплатити доставку за отримувача?
Якщо замовляєте продукцію і вона відразу надсилається як подарунок – у вас є можливість сплатити доставку за отримувача.
Ми відправимо замовлення і сплатимо доставку, після цього надішлемо для вас рахунок для оплати доставки згідно чеку.
Як зберігати продукцію?
Ми вказуємо терміни та умови зберігання на кожній сторінці товару у вкладці «Як зберігати?». Перш ніж зробити замовлення, рекомендуємо переглянути дану інформацію.
Також, на етикетках ми вказуємо необхідну інформацію: дату виготовлення, склад, умови зберігання та інше. Тож, якщо ви замовляєте продукцію на подарунок, отримувач зможе дізнатися актуальну інформацію з етикетки.