Як оплатити замовлення?

  • Готівка (тільки для самовивозу з м. Шепетівка, вул. Староконстянтинівське шосе 2В).
  • Оплата на карту Приват Банк після оформлення замовлення на сайті ви отримаєте лист з номером картки. Після оплати просимо повідомити нас повідомленням у Viber за номером +38 (096) 611 83 11.
  • Оплата онлайн (LiqPay): після оформлення замовлення ви автоматично потрапляєте на сторінку оплати через систему LiqPay.

Які варіанти та терміни доставки?

Відправка замовлень здійснюється щоденно з понеділка по п’ятницю.

У період перед святами графік відправок може бути змінено.

Ви можете обрати один із способів доставки:

  • Самовивіз: з понеділка по п’ятницю, 9:00-18:00, м. Шепетівка, Староконстянтинівське шосе, 2В.
    Якщо ви обрали самовивіз, попередньо зателефонуйте або напишіть нам. Ми підготуємо замовлення на зручний для вас час.
  • Нова Пошта:
    кур’єрська та у відділення
    терміни доставки – 1-4 дні (ми можемо прорахувати час доставки на сайті Нової Пошти);
    вартість доставки – за тарифами перевізника.
  • Кур’єрська доставка по м. Шепетівка – 45 грн.

 

Чи можу я сплатити доставку за отримувача?

  • Якщо замовляєте продукцію і вона відразу надсилається як подарунок – у вас є можливість сплатити доставку за отримувача.
  • Ми відправимо замовлення і сплатимо доставку, після цього надішлемо для вас рахунок для оплати доставки згідно чеку.

Як зберігати продукцію?

  • Ми вказуємо терміни та умови зберігання на кожній сторінці товару. Перш ніж зробити замовлення, рекомендуємо переглянути дану інформацію.
  • Також, на етикетках ми вказуємо необхідну інформацію: дату виготовлення, склад, умови зберігання та інше. Тож, якщо ви замовляєте продукцію на подарунок, отримувач зможе дізнатися актуальну інформацію з етикетки.