Програма лояльності
для клієнтів соціального підприємства «ФронтМед»
Соціальне підприємство «ФронтМед» - це колектив працівників з родин Захисників України та евакуйованих з прифронтових територій, об’єднаний бажанням виробляти унікальні українські продукти та додавати душевне тепло у кожен виріб.
Ми виготовляємо високоякісні, вишукані десерти, де поєднуються натуральний мед, сухофрукти, горішки та інші смаколики. На основі продукції «ФронтМеду» ми формуємо стильні, сердечні подарункові набори до різних свят та подій, як індивідуальні, так і корпоративні.
Наша команда високо цінує кожного покупця. Адже, сплачуючи кошти за покупку, Ви разом з тим підтримуєте і нашу соціальну місію: створювати робочі місця для родин ветеранів та біженців.
В непрості часи ми запроваджуємо Програму лояльності для наших клієнтів та робимо нашу продукцію ще доступнішою за умови започаткування постійної співпраці. Програма передбачає привабливу систему знижок для кожного покупця, який продовжить з нами смачну історію медових покупок.
Ми пропонуємо дати згоду нашому оператору на реєстрацію в пільговій базі даних та присвоєння Вам унікального клієнтського коду за ПІБ та номером телефону.
За Вашим кодом фіксуватиметься кожна наступна покупка, яка наближатиме таку накопичувальну систему знижок:
- після купівлі товару на суму вище 1 000 грн – 3% знижки;
- подальші купівлі на накопичення більше 2 000 грн – 5% знижки;
- подальші купівлі на накопичення більше 4 000 грн – 7% знижки;
- подальші купівлі на накопичення більше 8 000 грн – 9% знижки;
- подальші купівлі на накопичення більше 16 000 грн – 11% знижки;
- подальші купівлі на накопичення більше 32 000 грн – 15% знижки.
Попередні купівлі, які були здійснені раніше впровадження програми та зафіксовані в базі даних підприємства (або підтверджені фіскальними чеками) враховуються також, згідно з умовами Програми.
Ми регулярно інформуватимемо учасників Програми лояльності про нові можливості, акційні розпродажі та інші бонуси, які впроваджуватимемо під час подальшої роботи. Також триматимемо зв'язок, щоб враховувати Ваші відгуки та поради щодо подальшого вдосконалення нашої продукції та сервісу.